Paitsi seurata huippu-urheilua, monet HIHS-kävijät haluavat tehdä tapahtumassa myös hyviä ostoksia. Ja siihen onkin tänä vuonna erinomainen tilaisuus. Mukana on nimittäin kokonaista 75 eri yritystä, jotka tarjoavat tuotteitaan ja palvelujaan HIHS-kävijöille.
– Yritysten kiinnostus on ollut tosi suurta, kertoo Helsinki Horse Shown myyntijohtaja Taavi Tonttila ja jatkaa:- Parin vuoden tauko hevostapahtumissa on varmasti aikaansaanut sen, että koko expopaviljonki on myyty kokonaan loppuun. Kaikki liikenevä tila jäähallissa on käytetty, tietenkin tarkasti huomioiden kaikki turvamääräykset.
Onko mukaan tullut uusia näytteilleasettajia?
– Kyllä! Yritysten kokonaismäärä on kasvanut, mukana ovat lähes kaikki vanhat kumppanit ja silti lähes puolet on aivan uusia. Tänä vuonna mukaan on tullut myös yrityksiä, jotka eivät suoraan toimi hevostarvikealalla, mutta haluavat tarjota HIHS-kävijöille laadukkaita tuotteitaan. Näistä mieleeni nousee vaikkapa kotimainen Ruukin kehräämö, joka Mathildedahlissa valmistaa korkealaatuisia alpakkavillatuotteita. Varmasti myös hevosihmiset löytävät niille käyttöä Suomen kylmässä talvessa.
Horse shown kävijät ehtivät HIHS-viikolla halutessaan hyvin tekemään ostoksia, sillä expo on avoinna kokonaisen työviikon verran, 40 tuntia.
Tutustu näytteilleasettajiin Horse Expon kotisivuilla.
Viimeisimmät kommentit