Helsinki Horse Show ja korukonserni Kultajousi ja Westerback jatkavat samoilla kaviourilla jatkossakin. Laaja yhteistyö sai alkunsa jo viisi vuotta sitten ja on vuosien varrella löytänyt hyväksi todetut markkinointi- ja yhteistyömuodot.
”Olemme todella onnekkaita, että Kultajousi-konserni lähti aikoinaan mukaan isosti ja näyttävästi. Horse Show on tarkka brändistään ja voi todeta, että kumppanimme ja meidän brändit kohtaavat todella hienosti”, tapahtumajohtaja Tom Gordin toteaa.
”World Cup -sarjan pääsponsorina toimii kellobrändi Longines, ja on hienoa, että Westerbackin myötä tämäkin brändi on ”perfect match”, Gordin jatkaa.
”On hienoa olla mukana ammattitaidolla rakennetussa tapahtumassa, joka tukee myös meille kaikille niin tärkeitä ympäristöarvoja. Horse Show on maailmanlaajuisesti tunnettu tapahtumakonsepti, joka täällä Suomessa ainakin tuo kaikki hevosihmiset yhteen, iästä, sukupuolesta tai hevosharrastuksen tasosta riipumatta” sanoo korukonsernin toimitusjohtaja Katja Warborn.
”Unelmia pitää olla ja niihin pitää uskoa. Jokainen meistä hevostytöistä tai -pojista on joskus unelmoinut olevansa mukana Helsinki Horse Show’ssa. Kultajousi on ilolla mukana ja tukemassa Suomalaisten urheiluharrastamista myös tässä tapahtumassa”, jatkaa Warborn.
”Nyt teemme kaikkemme, jotta syksyn Horse Show toteutuu, haasteellisten korona-aikojen jälkeen”, kertoo Gordin. ”Kävijät ja ratsastajat kaipaavat todellakin takaisin kisakentille. Helsinki on monen kansainvälisen tähden suosikkikisa. Jäämme jännityksellä odottamaan mitä syksy tuo mukanaan” Tom Gordin tiivistää.
Viimeisimmät kommentit